متخصص مغز و اعصاب خوب در تهران

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد برای مشکلات متفاوتی مثل بی خوابی شبانه، سردرد و یا کمر درد به دنبال متخصص مغز و اعصاب خوب در تهران بگردید.

علت پرس و جو برای یافتن متخصص مغز و اعصاب خوب در تهران چیست؟ با کمی تامل می توان به این سوال پاسخ داد.

علت آن چیزی جز تشخیص صحیح بیماری و انتخاب راهکار درمانی مناسب از سوی پزشک متخصص نیست. متاسفانه درصد اشتباهات پزشکی در دنیای مدرن امروزی بیشتر شده است، تا جاییکه ممکن است این اشتباهات منجر به مرگ بیمار شوند!!!

داشتن یک متخصص مغز و اعصاب خوب در تهران برای بیماران یک نعمت الهی است، زیرا به قدری در زمینه پزشکی سوء استفاده صورت گرفته است، افراد بی اعتماد شده اند و یا حتی در برخی از موارد مشاهده شده، با یک خطای انسانی کوچک، جان و مال مریض در معرض خطر قرار گرفته است.

پس اگر پزشک خوبی می شناسید و از خدمات او به خوبی بهره مند می شوید و با لبخند رضایت از مطب او خارج می شوید، باید شکر خداوند را به جای بیاورید و برای ذکات این لطف الهی می توانید این پزشک را به افراد دیگر یا نزدیکانتان معرفی کنید.

در ادامه به بررسی فاکتور های بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران می پردازیم تا بتوانیم گامی هر چند کوچک در جهت کمک به افرادی که در پی یافتن بهترین متخصص نورولوژی هستند، برداشته باشیم. باشد که بتوانیم این خیر را به خوبی به جا آوریم.

دکتر ناصر مهربان (متخصص مغز و اعصاب در تهران)

متخصص مغز و اعصاب در تهران

برخی از بیماری ها نیاز به درمان های ریشه ای دارند. به طور مثال همانطور که در مقاله ی انواع سردرد بیان شده است؛ علت های مختلفی باعث ایجاد سردرد می شوند که پزشک با تشخیص این علل موثر می تواند برنامه ی درمانی مناسب و هدفمندی را تعیین نماید.

به طور مثال شخصی را در نظر بگیرید که مبتلا به سردرد میگرن می باشد. این فرد ممکن است با خود درمانی و استفاده از داروهای مسکن بهبود نیابد. به همین دلیل نیاز است تا به متخصص مغز و اعصاب مراجعه نماید تا علت این بیماری مشخص و به دنبال آن بهترین راهکار درمانی از سوی پزشک متخصص انتخاب شود.

دکتر ناصر مهربان متخصص مغز و اعصاب، عضلات و ستون فقرات با استفاده از روش های تشخیصی و درمانی مجهز به بررسی بیماری ها می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند.

جهت مشاوره با متخصص مغز و اعصاب خوب در تهران می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۵۷۸۵۷۵ تماس بگیرید.
آدرس
اینستاگرام دکتر ناصر مهربان

اختلال و علائمی که برای تشخیص و درمان آن باید به یک نورولوژی مراجعه کرد، عبارت اند از:

• سر درد های مزمن
  • بیماری صرع
  • کمر درد
  • پا درد
  • سوزن سوزن شدن دست و پا
  • کاهش سطح هوشیاری
  • لرزش برخی از اندام های بدن
  • اخلال در خواب
  • بی حس شدن دست، پا و دیگر اندام های بدن که می تواند نشان از بیماری مغزی خطرناکی باشد و هر چه سریعتر برای تشخیص و درمان آن باید به بهترین متخصص سر درد در تهران مراجعه کرد.

درمان صرع

بیماری صرع نیاز به کنترل و مراقبت دارد. هر فردی که مبتلا به بیماری صرع باشد نیاز دارد تا تحت نظر یک متخصص مغز و اعصاب پروسه ی درمانی خود را سپری نماید.

اگر مشتاق هستید از بیماری صرع بیشتر بدانید به مطالب زیر مراجعه کنید:

ویژگی های یک متخصص مغز و اعصاب خوب

بهترین متخصص صرع در تهران باید شرایط و ویژگی های زیر را داشته باشد تا بتوان با خیالی آسوده برای تشخیص صحیح و درمان بیماری های عصبی_عضلانی به او مراجعه کرد:

• تحصیلات و تعداد مقالات بین المللی ارائه شده
  • گشاده رویی و اخلاقی نیکو
  • پایبندی به اخلاق حرفه ای و سوگند نامه پزشکی
  • اخذ مجوز رسمی و پروانه کسب از سازمان نظام پزشکی و اتحادیه
  • سابقه و تجربه کاری
  • مهارت و تبحر و خبرگی در عمل جراحی
  • تعداد عمل های موفقیت آمیز
  • میزان رضایت مندی بیماران سابق
  • مهارت برقراری ارتباط با بیماران

خدمات دکتر ناصر مهربان

دکتر ناصر مهربان، متخصص مغز و اعصاب در تهران با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته به تشخیص صحیح و درمان بیماری های عصبی-عضلانی می پردازد. برخی از خدمات ارائه شده توسط ایشان به شرح زیر می باشد:

ویدیوی بالا نمونه ای از تست عصب و عضله توسط دکتر ناصر مهربان می باشد.

درمان کمردرد

شاید با شنیدن کمردرد به فکر افراد مسن و میانسال بیافتید. ولی در واقع این عارضه سن و سال نمی شناسد و ممکن است در هر فردی با هر سنی ایجاد شود.

اکثر افراد بالغ در جامعه ی امروز، مشغول به کار هستند. نشستن های طولانی مدت و نامناسب در محیط های کاری باعث اعمال فشار زیادی به ناحیه ی ستون فقرات می شود.

متخصص مغز و اعصاب فردی است که می تواند از روش های غیرتهاجمی برای درمان کمر درد استفاده نماید. به خاطر داشته باشید توجه به کمردرد در مراحل ابتدایی بسیار مهم می باشد.

درمان کمردرد مزمن

دوره های درمانی در مراجعه به متخصص مغز و اعصاب چگونه طی می شود؟

طول دوره درمان بیماری های مرتبط با مغز و اعصاب به نوع عارضه، شرایط جسمی و روحی بیمار و انتخب بهترین متخصص بستگی دارد. اغلب پزشکان بنا بر صلاح دید خود و بررسی نتایج آزمایش ها و تصویر برداری های مربوطه از سر و مغز بیمار تصمیمات لازمه در مورد نوع درمان و چگونگی سپری کردن مراحل درمانی و طول آن را تعیین می کنند.

اهمیت انتخاب بهترین نورولوژیست

به افرادی که قصد مراجعه به نورولوژیست را دارند، پیشنهاد می کنیم حتما در انتخاب خود نهایت دقت و حوصله را به خرج دهند تا از بروز هر گونه آسیب و بیماری به سمت خودشان جلوگیری کنند.

به فاکتو رهای ارائه شده توجه کنند و آن ها را مهم بشمارند. در غیراین صورت خسارات جبران ناپذیری به سلامتی شان وارد می شود.

نتیجه گیری

سعی کنید برای صرفه جویی در وقت و هزینه از متخصصین به نام و معتبر شهر خود استفاده کنید و درمان تان را در محل سکونت خود شروع کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

برای دست یابی به بهترین پزشک در زمینه مورد نظرتان می توانید از طریق تحقیق و بررسی در اینترنت و یا به صورت میدانی از افرادی که در گذشته جزو بیماران شان بودند کمک بگیرید.