متخصص مغز و اعصاب در پاسداران

آیا به دنبال متخصص مغز و اعصاب در پاسداران می باشید؟ افراد زیادی بنا به دلایل متعددی به متخصص نورولوژیست مراجعه می نمایند. علت این مراجعه می تواند از درمان سردرد تا درمان بیماری های پیشرفته ی دیگری مانند؛ صرع، پارکینسون و … باشد.

همانطور که از قدیم گفته اند، کار را به کاردان بسپارید!!! این ضرب المثل معروف در حیطه ی پزشکی نیز صدق می کند. به طور مثال شما زمانی که سرما می خورید به چه پزشکی مراجعه می کنید؟

پاسخ اکثر افراد به این سوال؛ پزشک عمومی و یا متخصص داخلی می باشد. آیا برای درمان سردرد نیز به پزشک عمومی مراجعه می کنید؟

چه زمان باید به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنیم؟

حیطه ی کاری نورولوژیست گسترده می باشد. متخصص مغز و اعصاب قادر به تشخیص بیماری های عصبی-عضلانی و درمان آن ها می باشد. این بیماری ها ممکن است از سردرد های خفیف، تاری دید گرفته تا بیماری های پیچیده تر و یا مادرزادی مانند: صرع، آلزایمر، اختلال خواب و… باشند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای کم خوابی خود از داروهای خواب آور استفاده کرده باشید. آیا این درمان های خودسرانه مشکل شما را حل کرده اند؟

• با مراجعه به متخصص مغز و اعصاب علت اصلی اختلال خواب مشخص می شود و به دنبال این امر بهترین راهکار درمانی برای بی خوابی شما از سوی پزشک انتخاب می شود.
  • اکثر روش های درمانی تجویز شده از سوی متخصص مغز و اعصاب ماندگاری طولانی مدت دارند و باعث کاهش چشمگیر شدت بیماری و عوارض ناشی از آن می شود.
دکتر ناصر مهربان (متخصص مغز و اعصاب در تهران)

دکتر ناصر مهربان (متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات در پاسداران)

دکتر مغز و اعصاب تهران پاسداران

محدوده ی پاسداران، جمعیت زیادی را در خود جای داده است. خوشبختانه با ترقی این منطقه اکثر افراد ساکن این محل می توانند نیازهای خود را در کمترین زمان ممکن برطرف سازند.

کادر تخصصی و پزشکی این منطقه نیز فرصت مناسبی برای افراد ساکن این محله فراهم آورده است تا نیازهای درمانی خود را پاسخ دهند. مطمئنا افرادی زیادی ترافیک و ازدحام شهری را علت اصلی اتلاف وقت می دانند.

بنابراین تمایل دارند تا با شناخت و آگاهی یافتن از کادر پزشکی محل زندگی خود، از اتلاف وقت و ماندن در ترافیک های شهری جلوگیری نمایند. به همین دلیل است که افراد زیادی به دنبال متخصص مغز و اعصاب در پاسداران می باشند.

دکتر ناصر مهربان، متخصص مغز و اعصاب در پاسداران از مجهزترین دستگاه های روز دنیا در تشخیص بیماری های عصبی-عضلانی و درمان آن ها استفاده می نماید. شما عزیزان می توانید از طریق زیر با ایشان ارتباط برقرار نمایید:

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۵۷۸۵۷۵
لازم به ذکر است با مراجعه به صفحه اینستاگرام دکتر ناصر مهربان می توانید از مطالب علمی و کاربردی این صفحه آگاهی پیدا کنید.

متخصص مغز و اعصاب کودکان

سرو کار داشتن با کودکان نیازمند حساسیت و دقت بالایی می باشد. همانطور که می دانید کودکان در سنین پایین از لطافت و حساسیت بیشتری برخوردار هستند و لازم است پزشکان متخصصی که با این قشر سر و کار دارند، علاوه بر دانش و تجربه ی پزشکی، مهارت لازم برای برقراری رابطه ی موثر با کودکان را نیز بلد باشند.

بیماری های مادرزادی و یا بیش فعالی از جمله دلایل شایع برای مراجعه به متخصص مغز و اعصاب کودکان می باشند.

گزیده ای از مقالات ارائه شده توسط دکتر ناصر مهربان (متخصص مغز و اعصاب، عضلات و ستون فقرات):

درمان صرع در کودکان

انواع کمردرد