Search
Close this search box.

بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران

آیا تا به حال این سوال ذهنتان را درگیر کرده است که؛ بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران کیست؟ به نظرتان نورولوژیست خوب چه ویژگی هایی دارد؟ آیا خدمات بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران را می شناسید؟ در این مقاله از وبسایت دکتر ناصر مهربان قصد داریم به هر آنچه با ید درارتباط با بهترین متخصص مغز و اعصاب و خدمات او بدانید به شما بگوییم. 

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد برای مشکلات متفاوتی مثل بی خوابی شبانه، درمان سردرد و یا کمر درد به دنبال متخصص مغز و اعصاب خوب در تهران بگردید. علت پرس و جو برای یافتن متخصص مغز و اعصاب خوب در تهران چیست؟ با کمی تامل می توان به این سوال پاسخ داد. علت آن چیزی جز تشخیص صحیح بیماری و انتخاب راهکار درمانی مناسب از سوی پزشک متخصص نیست. متاسفانه درصد اشتباهات پزشکی در دنیای مدرن امروزی بیشتر شده است، تا جاییکه ممکن است این اشتباهات منجر به مرگ بیمار شوند!!!

داشتن یک متخصص مغز و اعصاب خوب در تهران برای بیماران یک نعمت الهی است، زیرا به قدری در زمینه پزشکی سوء استفاده صورت گرفته است، افراد بی اعتماد شده اند و یا حتی در برخی از موارد مشاهده شده، با یک خطای انسانی کوچک، جان و مال مریض در معرض خطر قرار گرفته است. پس اگر پزشک خوبی می شناسید و از خدمات او به خوبی بهره مند می شوید و با لبخند رضایت از مطب او خارج می شوید، باید شکر خداوند را به جای بیاورید و برای ذکات این لطف الهی می توانید این پزشک را به افراد دیگر یا نزدیکانتان معرفی کنید. در ادامه به بررسی فاکتور های بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران می پردازیم تا بتوانیم گامی هر چند کوچک در جهت کمک به افرادی که در پی یافتن بهترین متخصص نورولوژی هستند، برداشته باشیم. باشد که بتوانیم این خیر را به خوبی به جا آوریم.

بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران کیست؟

متخصص مغز و اعصاب کیست؟ فردی است که بعد از سپری کردن دوره ی پزشکی عمومی؛ تخصص خود را در زمینه ی مغز و اعصاب یا همان نورولوژی ادامه داده است.
متخصص مغز و اعصاب فردی است که با روش های غیر تهاجمی به درمان غیر جراحی بیماری های عصبی-عضلانی می پردازد. در مواقعی اگر شدت بیماری به حدی باشد که با روش های غیر جراحی درمان نشود، شما را به یک جراح مغز و اعصاب ارجاع می دهد.

اهمیت انتخاب بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران

به افرادی که قصد مراجعه به نورولوژیست را دارند، پیشنهاد می کنیم حتما در انتخاب خود نهایت دقت و حوصله را به خرج دهند تا از بروز هر گونه آسیب و بیماری به سمت خودشان جلوگیری کنند. به فاکتو رهای ارائه شده توجه کنند و آن ها را مهم بشمارند. در غیراین صورت خسارات جبران ناپذیری به سلامتی شان وارد می شود. متخصص مغز و اعصاب خوب باید شرایط و ویژگی های زیر را داشته باشد تا بتوان با خیالی آسوده برای تشخیص صحیح و درمان بیماری های عصبی _ عضلانی به او مراجعه کرد:

  • تحصیلات و تعداد مقالات بین المللی ارائه شده
  • گشاده رویی و اخلاقی نیکو
  • پایبندی به اخلاق حرفه ای و سوگند نامه پزشکی
  • اخذ مجوز رسمی و پروانه کسب از سازمان نظام پزشکی و اتحادیه
  • سابقه و تجربه کاری مهارت و تبحر و خبرگی در عمل جراحی تعداد عمل های موفقیت آمیز
  • میزان رضایت مندی بیماران سابق مهارت برقراری ارتباط با بیماران

خدمات بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران

شاید این سوال برایتان ایجاد شود اصلی ترین خدمات یک متخصص مغز و اعصاب خوب در تهران چیست؟ ما به شما می گوییم. در ادامه می توانید با اصلی ترین این خدمات آشنا شوید. البته لازم به ذکر است خدمات متتخصص مغز و اعصاب در زمینه تشخیص و درمان گسترده است. اما در ادامه می توانید اصلی ترین دلایل مراجعه را بررسی کنید:

خدمات بهترین متخصص مغز و اعصاب

بهترین نورولوژیست در تهران کیست؟

مطمئنا بسیاری از ما انسان ها در طول زندگی خود بنا به دلایل متعددی، نیاز به متخصص مغز و اعصاب پیدا می کنیم. همانطور که می دانید؛ اشتباهات پزشکی یکی از عوامل بسیار مهم در ایجاد عوارض غیر قابل جبران و حتی مرگ می باشد.

شاید سالانه اخبار زیادی را مبتنی بر مرگ و میر ناشی از اشتباهات پزشکی شنیده باشید. مطمئنا به همین دلیل است که اکثر افراد به دنبال بهترین متخصص مغز و اعصاب می گردند تا به او مراجعه نمایند و بیماری یا مشکلی که باعث آزردگی خاطر آن ها شده است را درمان نمایند.

اصلی ترین دلایل مراجعه به بهترین متخصص مغز و اعصاب چیست؟

چه زمان به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنیم؟
با توجه به مطالب فوق الذکر؛ به منظور درمان بیماری های مغزی، عصبی وعضلانی می توانید به متخصص مغز و اعصاب مراجعه نمایید. بیماری های مغز و اعصاب گسترده و متفاوت است. بهترین متخصص مغز و عصاب در تهران این بیماری ها را با بهترین روش درمان می کند. 

برخی از بیماری ها نیاز به درمان های ریشه ای دارند. به طور مثال؛ علت های مختلفی باعث ایجاد سردرد می شوند که پزشک با تشخیص این علل موثر می تواند برنامه ی درمانی مناسب و هدفمندی را تعیین نماید. به طور مثال شخصی را در نظر بگیرید که نیاز به درمان میگرن دارد. این فرد ممکن است با خود درمانی و استفاده از داروهای مسکن بهبود نیابد. به همین دلیل نیاز است تا به متخصص مغز و اعصاب مراجعه نماید تا علت این بیماری مشخص و به دنبال آن بهترین راهکار درمانی از سوی پزشک متخصص انتخاب شود.

مطمئنا بسیاری از ما انسان ها در طول زندگی خود بنا به دلایل متعددی، نیاز به متخصص مغز و اعصاب پیدا می کنیم. همانطور که می دانید؛ اشتباهات پزشکی یکی از عوامل بسیار مهم در ایجاد عوارض غیر قابل جبران و حتی مرگ می باشد.

شاید سالانه اخبار زیادی را مبتنی بر مرگ و میر ناشی از اشتباهات پزشکی شنیده باشید. مطمئنا به همین دلیل است که اکثر افراد به دنبال بهترین متخصص مغز و اعصاب می گردند تا به او مراجعه نمایند و بیماری یا مشکلی که باعث آزردگی خاطر آن ها شده است را درمان نمایند.

چرا باید بهترین متخصص مغز و اعصاب را بشناسید؟

متاسفانه با گسترش بیماری ها و مشکلات عصبی، بسیاری از مبتلایان به دلیل نداشتن اطلاعات کافی به دام افراد فرصت طلب و سود جو (بعضا نا آگاهان دلسوز) می افتند. افراد سودجو با دامن زدن به ترس و اضطراب باعث ایجاد کابوسی برای بیماران می شوند و می توانند از این اتفاق سودهای کلانی را به جیب بزنند.
همانطور که در مطالب فوق ذکر شد، انتخاب برنامه ی درمانی نادرست و بعضا خطرناک تهدید مهمی برای جان بیماران می باشد. در این حالت نه تنها روند بهبودی فرد و دوره ی نقاهت بیماری افزایش می یابد و مختل می شود، بلکه ممکن است بر شدت بیماری نیز افزوده شود.
مطمئنا مراجعه به بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران به شما این دلگرمی و اطمینان را خواهد داد که با پزشک مربوطه با تشخیصی دقیق، بهترین روش درمانی را انتخاب می نماید و در صدد درمان هرچه بهتر و زودتر بیماری برمی آید.

۰۰:۵۷
truncate dir-rtl

متخصص مغز و اعصاب - دکتر ناصر مهربان

دکتر ناصر مهربان

بهترین نورولوژیست به بررسی بیماری و ریشه یابی علت آن می پردازد و بعد از پیدا کردن علت اصلی بیماری، بهترین راهکار را برای درمان عوارض موجود تجویز می نماید، بی شک بهترین نورولوژیسیت است. 

دکتر ناصر مهربان متخصص مغز و اعصاب، عضلات و ستون فقرات با سال ها سابقه و فعالیت موفق در زمینه فیلد های مختلف مغز و اعصاب با بهره گیری از نوین ترن راهکاره ای درمانی این افتخار را داشته اند به مراجعان خود در زمینه درمان موفق با بهره گیری از تیم مجرب درمان کمک های بسیاری کرده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ایشان تماس حاصل کنید. 

 
دکتر ناصر مهربان متخصص مغز و اعصاب